onsdag 23 september 2009

23 september 2009

Nu har det blivit ett rätt stort glapp sedan sist jag skrev, men har haft fullt upp på öl-land hela sommaren och har helt glömt bort att jag skaffade mig en blogg.

Nu gör jag inte så mycket om dagarna, strosar runt och leker hemmafru (nästan som i hollywood). Var på jobbintervju i fredags, HOPPAS på det! Får nog svar idag eller imorgon kanske. Hoppas hoppas hoppas!

Känns skönt att jag kommit igång med träningen så pass som jag har gjort, och jag tycker fortfarande att det är roligt! wihoo. Sitter med gå-kläderna på mig nu och ska ut och trava en timme eller så.

Annars så leker livet till 100 % just nu. Finns ingenting jag skulle vilja ändra på, allt är bra och jag mår bra :)

Nej, nu skriker gå-skorna på mig!

1 kommentar:

sandragrbic sa...

Du lyckades att få provjobba också, grattis som fan :)