lördag 26 september 2009

26 september 2009

Hade ställt klockan på 9 imorse, kom upp vid halv tio och sedan bar det iväg till träningen. Tränade med Madde idag, var riktigt kul! Vi kämpade på bra :) Och hoppas hon vill fortsätta på lördagarna med mig. Är ju inte så många som vill upp så tidigt på en lördag......

Nu sitter jag här, svettig och mysig och ska nog spela lite sims. Sen blir det och ta det lite lugnt, innan det blir party ikväll. Är inte så taggad, men kanske kommer :)

Jag blir så trött på människor som aldrig hör av sig fast dom ska. Så svårt är det inte att slänga iväg ett mess.. Känns som om det är jag som bara tjatar och tjatar, men får ingenting tillbaka.
Men å andra sidan är det ingenting att lägga energi på, jag vet vilka som står mig nära och det trivs jag med. Jag är nöjd! =) Puss till er!

Och älskling bara jobbar och jobbar.. Han är duktig. Hoppas han får vara ledig imorgon iallfall.

Snart är det måndag också, det betyder stockholm och upplärning. Ska bli så roligt!

2 kommentarer:

sandragrbic sa...

MEGAPUSS på dig <3

Pauliina sa...

Såg att du hade blogg du :)