söndag 27 september 2009

27 september 2009

Så har en hel dag passerat igen, inte gjort speciellt mycket. Vaknade och la mig och tittade på tv, sedan åkte jag och älsklingen in till jysk och köpte en datorstol. Sedan till ikea för att köpa lite tavelramar. Självklart ska jag ha sönder den ena, så glaset spricker :( dumma klumpiga mig.

Gårdagen var okej, men inte mer än så. Trevligt att sandra följde med efter lite tjat! Så förfestade vi med smultronvin hos Elin och Johanna. Trevligt trevligt :) Sedan gick vi ner till konrad. Det hade vi inte behövt gjort, var ändå inge roligt där. Bara konstigt folk. Så vi gick ut och fick åka med Jonte hem :)

Imorgon smäller det! Är inte så nervös än faktsikt, men blir väl imorgon när jag sitter på tåget :P wihoo, ska iallfall jobba rumpan av mig så jag får heltid! hihi.

Nu ska jag störa grannarna lite och spika upp tavlorna sedan packa och plocka undan lite.

j <3 j

Inga kommentarer: