torsdag 16 april 2009

16 April 2009 del 2

Nu är balkongen tvättat, "gräsmattan" ditlagd och blomman planterad. Nu fattas det bara möbler så är balkongen färdig!
Det blev en grön matta som dom visst kallas konstgräs i affären. Mysigare och gå på än den kalla betongen! Tänkte först fixa trall, men när jag räknade och kom fram till att det skulle kosta mer än 1500 försvann den tanken rätt snabbt. Inte värt och lägga ut så mycket pengar eftersom vi inte kommer bo kvar här mer än i sommar.

Det är nu mindre än 2 månader kvar tills jag åker, och det ska bli så spännande! Ser fram emot det jättemycket. Snart får jag även dom andra tjejernas mailadresser så jag kan prata lite med dom och se vad det är för filurer. Blir säkert jättebra!

Nu ska jag ut och njuta av min nya matta :)

2 kommentarer:

Mia sa...

Vart ska ni flytta då? :)

Anonym sa...

Västerås antagligen :)