fredag 17 april 2009

17 april 2009

Efter jag vaknat imorse åkte jag och Linn ner och tränade, skönt! Åkte sedan hem till mamma och hämtade vovve så åkte vi upp och gick spåret. Blev bara trean idag eftersom jag gick femman igår. Kan ju inte gå ut allt för hårt! Hehe.
Nu har jag precis blivit klar med städningen och fixat iordning mig, ska iväg till Madde som fyllt år och grilla. Blir myspys, tack Linn för förslaget! :)

Det är så bra väder och man blir på så bra humör!

Min katt är tokig, springer runt som en galen ekorre med sin stora svans i vädret. In, ut på balkongen, upp i hans klätterställning, ner, ut på balkongen, in, upp på köksbordet så alla papper som ligger där på yr åt alla håll, ner, ut på balkongen. Ja ni förstår kanske hur det ser ut ;)
Men han är ändå världens bästa misse!

Nu ska jag skynda på Linn lite så det blir fest någon gång!

Inga kommentarer: